Thursday 30 May 2013

KENAPA SAYA AMBIL SHAKLEE??


KLIK SINI UNTUK LIHAT :


Ibu tentu berasa sangat bimbang bila nak mula bekerja..yelah risau dengan keadaan anak nanti. setelah 3bulan bersama-sama ibu dalam dakapan "warming hug" siang dan malam.. tiba2 pula esok dah kena masuk keja...ermmmm mesti ada perasaaan SEDIH, TAKUT, RINDU (paling utama) dan macam-macam lagi.

selama lebih kurnag 8 bulan saya mencuba shaklee ternyata TIDAK MENGHAMPAKAN.

~ badan lebih kuat dan cergas (huaaaawaaa macam iklan MILO gitu!! hihi)

~ Senang nak stay up terutamanya bila saya bangun malam untuk anak-anak- ini kerana Ostematrix dan Vitalea yang saya ambil membantu penyerapan khasiat yang baik kepada badan saya, 12 mineral dan kalsium magnesium sangat bagus untuk tulang, mengatasi kebas dan kejang kaki.

~ saya tidak sakit kepala bila kejap-kejap bangun, kejap-kejap tidur sebab muhammad firas sangat suka "mengempeng"..- pengambilan B. Complex Shaklee yang "anti stress" memungkin kan saya masih lagi menjadi super mama yang HEBAT

~

No comments:

Post a Comment