Sunday 22 December 2013

BERPANTANG CARA SHAKLEE

SAYA MENGAMBIL PENGALAMAN BERSALIN UNTUK DIRI SAYA SENDIRI MELALUI 2 KALI PEMBEDAHAN.
*************************************************************
Beza antara anak sulung Nur Aina Zahraa (5 Thn) dan Muhammad Firas (1 thn 6Bulan)
iaitu penggunaan set BErPANTANG

9/8/2009 Aina- Set berpantang  tradisional

9/8/2012 Firas- Set berpantang Shaklee (Set asas- 1 botol Ostematrix + 30 biji Vitalea + 30 biji B. Complex dan 30 biji Vit C) - Trial pack pada tahun 2012 dari seorang kenalan di Fb. dengan harga RM136.00

Beza:

aina- #diamalkan seawal 2 minggu  kelahiran # anak tiada jaundis # Tidak semua set sesuai diambil oleh saya kerana anak kembung. # badan terasa lemah dan tidak bermaya # digunakan hanya selama sebulan sahaja (walaupun dalam pack hingga 44hari) # Badan kurus tapi hanya sekejap sahaja kerana ada kesan yo-yo pada diri saya # produk tidak sesuai untuk ibu menyusu (banyak herba).

Firas - Vitamin diambil atas nasihat doktor kesihatan kerajaan dan pegawai pemakanan sersang/Putrajaya, walaupun lewat pengambilannya iaitu hari ke 32 (baru ada kesedaran untuk ambil makanan tambahan, bagi anak yang ada komplikasi VSD 4mm), Doktar mengesyorkan shaklee untuk kesihatan saya dan anak # Anak ada jaundis yang tinggi kerana ada juga masalah kesihatan yang lain, maka set bersalin yang saya beli jenama N****** tidak boleh diamalkan sama sekali- rugi RM350.00 . # setelah membeli trial pack shaklee kesemuanya item dalam trial pack saya boleh ambil- kesannya saya tiada lagi kram pada kaki dan muka tidak pucat leci # Susu semakin meriah walaupun tidak ambil alfalfa atau ESP # pelawasan saya makin baik kerana hampir 10 hari saya tidak boleh membuang air besar selepas bersalin, adakala sembelit. # Saya semakin kurus selepas amalkan shaklee

Pm saya- untuk pelbagai keistimewaan

SAYA PENGGUNA TEGAR SHAKLEE

Pm saya jika ingin tahu bagaimana saya berpantang.

No comments:

Post a Comment