Tuesday 4 March 2014

meal shake- DISALAH ANGGAP?

Assalamualaikum

Mungkin ramai antara kita yang bersikap skeptikal terhadap Meal shake dengan pelbagai isu negatif yang dilemparkan sesetengah dari kita

saya pernah juga berdebat dgn parents yang takut akan kesan Meal Shake dalam jangka masa panjang.

ada juga yang "mengharamkan" terus Meal shake dalam sesetengah entry kerana beranggapan Meal Shake umpama "racun" yang diberikan kepada anak2 . ada juga yang cantas kita terus..kemudian promote produk mereka pula..hehehe mcm2 hal.

ada juga yang berkata " meal shake adalah supplement sintetik".- dalam hati rasa nak tergelak kerana mereka yang bukan SID yang berpengalaman pula, memandai2 menyatakan demikian. entah dari mana sumber mereka dapat saya pun tidak tahu.

perdebatan tidak semestinya akan mencetuskan penyelesaian, tetapi lebih mencetuskan kepada konflik, kekeliruan dan percanggahan. BAGI YANG TIDAK SUKA sangkaan buruk itu, saya anggap biasa walaupun kadang kala menjejaskan imej produk.

nasihat saya- pm saya jika ada keranguan, tanya kepada yang lebih mengetahui.
INGAT!! tidak semua SID mementingkan KEUNTUNGAN yea...Jika ada, itu adalah sifat individu yang tidak akan bertahan lama. Saya Percaya Rezeki Allah ada di mana-mana.

testimoni Ikhlas dari rakan sejawat kami di Shaklee Anugerah
#yatiemadianuddinwords
SID- 917 537
ainafiras.blogspot.com
017 3112968 (pm@wassup)- yatie

No comments:

Post a Comment