Tuesday 4 November 2014

DETOKS WATER

MInggu lepas lagi
ada customer saya bertanyakan tentang infused water atau air detoks ini
perlu atau tidak?

sebenarnya, kita..terutamanya yang nak diet atau ingin melawaskan perut, air detosk ini perlu. Tambahan pula air detoks ini adalah MINUMAN SEMULAJADI YANG BOLEH DI BELI DAN DIADUN SEMULA MENGIKUT KEPERLUAN KITA

setakat yang diamalkan oleh saya sendiri
air detoks sangat membantu untuk melancARKAN PEMBUANGAN AIR kecil dan besar. tetapi bukanlah hingga "terberak-berak"...
cumanya ianya akan mendatangkan 'kelegaan'



untuk BF mom? bolehkah?
setakat ini tiada kajian khusus menunjukkan ianya boleh diminum oleh ibu BF, TETAPI saya telah mengamalkannya selama beberapa minggu. Alhamdulillah, Allah bantu saya, Nur Afia Amni tidak kembung dan tida pula berak-berak hijau..normal sahaja.

JOM CUBA, amalkan air suam juga 3L sebagai sampingan yang WAJIB
~~~selepas detoks saya sarankan anda mengamalkan diet seimbang dan senaman yang ringan agar badan kembali firm. JANGAN DIET EXTRIM, tetapi bersederhanalah, AMBIL SUPPLEMENT UNTUK MEMBERIKAN SEPENUHNYA NUTRIENT kepada badan....~~~

set cadangan untuk slimm
Herb lax + Lecithin + alfalfa + Cinch
COD Putrajaya 017 3112968

No comments:

Post a Comment