Tuesday 4 December 2012

buat duit

Haduiihaiii..sekarang semua orang tgh sibok2 nak tambah punca pendapatan. aku pun teringin juga la kan..sebab tu buat blog. hahahaha....

sekarang macam2 org nak buat duit. dari jual produk hiasan jari jemari sampailah ke jual barangan peribadi.


 ( tu dia..kalau lah dalam handbag aku ada duit banyak2 mcm ni..huhuhu tersenyum gumbira tokey baju, tokey ubat2 kurus dan tokey2 fast food nengok aku dtg tmpt dorang beli barang. tapi duit singgit tak mau..nak duit seratus2 je dalam handbeg..boleh cenggitu..hahaha)

jadi cadangan aku ni pun nak le jugak buat duit kan. perancangan sekarang nak jual produk slimming set. yelah memandangkan aku ni pengguna tegar bagi produk slimming set. jadi tak salah kalau aku nak kongsikan pengalaman aku yang dulunya pernah bam-bam selama 3-4thn (huh..sekarang pun bam-bam jugak..huwaaa)

tak kurang juga kalau dalam FB bila kita tgk sibok2 cerita masalah dlam group tu..mula la org dok promote barang2 kurus ni..naik hangin pun ada gak kengkadang..hahaha Harap2 aku tak le macam tu.

apa-apa pun All The Best untuk diri aku sendiri. go.go Cyaiyok.

yatie Madianuddin
5/12/2012

No comments:

Post a Comment