Wednesday 29 May 2013

VIVIX shaklee- Awet muda trend terkini

Vivix™

Revolusi Terbaru dari ShakleeVivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Bakal dipatenkan tidak lama lagi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Vivix TM - shaklee

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia dicipta selepas pendidikan bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 

ramuan khas- Vivix adalah minuman campuran botani dan ianya adalah revolusi terkini dalam pemakanan polifenol. Kandungan unik Vivix adalah dari campuran Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu. Semua tumbuhan nie ada kandungan polifenol yang sungguh tinggi. Dan ini menjadikan Vivix Shaklee antara 'minuman kesihatan untuk awet muda' yang paling tinggi khasiat anti-oksidan dan kaya dengan sel anti-penuaan. 

Antara yang membuatkan vivix ini teramat la bagus dan hebat adalah :



1. ANTI OKSIDAN- sesiapa yang menginginkan kulit yang cantik, tegang dan menawan vivix adalah jawapannya bagi yang telah lama menunggu kulit lebih cerah dan sekata.

2. SOKONG KESIHATAN OTAK- dengan ramuan herba khas atau secret resepinya membuatkan penguna lebih hebat melalui kesihatan mental yang tip top. - Campuran Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu.

3. MENYOKONG KARDIOVASSKULAR- Meningkatkan muscular endurance atau stamina dengan meningkatkan keupayaan jantung untuk menyalurkan oksigen kepada otot-otot yang memerlukan. Ianya membantu mengawal berat badan dengan pembakaran kalori dan lemak jika dilakukan dengan cara yang betul

4. MENYOKONG SISTEM IMUN- sistem badan kita tereddah kepada bahan-bahan kimia yang selalunya diambil dalambentuk makanan atau persekitaran alami. melalui ramuan khas vivix, sistem imun badan akan kembali pulih terutamanya bagi perokok tegar

No comments:

Post a Comment