Wednesday 29 January 2014

NUTRIFERON- MENGURANGKAN RASA SENGAL, MUAL DAN MUNTAH IBU HAMIL?

Assalam

dipagi yang mulia ini saya ingin kongsikan pengalaman saya mengambil nutriuferon sepanjang tempoh kehamilan ke-3 ini

memangdankan saya kerap kali mengalami bleeding atau brownish, pengambilan rutin seperti b.com + Vit + Vitalea + Oste pada saya masih tidak memadai kerana badan saya masih lagi letih.

keletihan ini saya alami hingga kandungan masuk ke 3 bulan. sesetengah org katanya ini adalah "pembawakan budak!". sebab saya rasa kehamilan kali ini terlalu letih buat saya, makan pun kurang selera, berat tidak naik dan badan selalu sakit2 tetapi tidak cram (krn ambil ostematrix)

setelah saya mendapat konsultasi upline saya di SAG.."yati ambil nutriferon ye"

sememangnya itu adalah rezeki anak saya mungkin!! baru 5 peket..saya rasa BADAN LEBIH SEGAR, KENCING LEBIH LAWAS, tiada lagi lenguh2 badan dan yang penting MUAL dan MUNTAH SAYA mulai berkurangan.


apa yang ada pada nutriferon

.:Biji Labu:.
Merangsang pengeluaran interferon semulajadi tubuh
Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser

:Honeysuckle Jepun:.
Menentang pencerobohan virus dan kuman

.:Biji Plantago Asiatica:.
 Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun


.:Bunga Sunflower:.
Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman



NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal dari biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. Memupunyai daya kebolehan yang mendorong kepada pengeluaran semulajadi nutriferon tubuh. Formulanya dianggap semulajadi, tulen, selamat dan berkesan. Penemuan dan inovasi yang telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi. Sesuai untuk kukuhkan immun badan, melawan kanser dan tumor, influenza, stress, kelesuan, melambatkan penuaan, jangkitan Hepatitis B & C dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment