Monday 20 October 2014

Khasiat BAWANG PUTIH UNTUK KESIHATAN TUBUH

Chooppp!!
nak cerita sikit pasal Garlic Shaklee




Agen anti-influenza yang TERMURAH setakat ini
ramai customer saya malah mak saya sendiri ambil garlic untuk pelbagai kegunaan

sebelum saya tersedar mengenai kepentingan garlic, saya ada baca beberapa blog mengenai khasiat garlic. saya lihat khasiat garlic ini skop nya amat luas, termasuklah ianya sangat bagus untuk menetang segala kuman yang ada dalam badan kita sendiri

GARLIC dan khasiat UNTUK IBU MENYUSU:

+ sangat baik untuk menentang bakteria dalam badan
+ mencegah sakit demam-batuk-selsema (anak kurang terdedah dengan 3 'beradik' ini
+ sistem imune badan lebih tip top JIKA DIAMBIL SECARA BERTERUSAN
+ agen 'penentang angin' yang sangat baik
+ agen detoks bagi ibu yang sukar lawas
+ baik untuk parents anda antau anda sendiri yang ada kencing manis/darah tinggi
+ boleh dijadikan sebagai paste atau dibuat sebagai cecair yang dicamour dengan garlic oil (homemade - bakar garlic + minyak masak dan tumbuk)

ingin mencuba kerana ianya snagat2 murah
DAN BERBALOI jika DIAMBIL DALAM JANGKA MASA LAMA
~~ pssttt saya juga memang letak garlic yang banyak dalam setiap tumisan masakan saya, tapi tak larat lah saya untuk ambil hingga segugus bawang putih sekali tumis...~ jdi saya ambil tablet



COD Putrajaya/Cyberjaya/bangi (pintu gate 1 putrajaya)
017 3112968

No comments:

Post a Comment